Bassaka Media va propune  o soluție ieftina si avantajoasa de promovare: radio-ul de nisa.

Dacă beneficiezi de un buget mare de publicitate, este mai usor sa obtii rezultate. Insa cand bugetul este mic si asteptarile sunt mari, atunci apar probleme.

Televiziunea si presa scrisa sunt scumpe. In plus, daca profilul clientului tau este mai special, repartizarea bugetului se complica. Căutarea unor canale media de nisa, poate fi o solutie foarte avantajoasa.

 Iata cateva recomandari:
  • public care activează intr-un domeniu specializat (stomatologie, utilaje de constructii, finante, turism, industrie, agricultura, publicitate, amenajari si design, etc): statia de sonorizare Romexpo – poate acoperi pană la 50.000 de vizitatori/expozitie;
  • public interesat de domeniul imobiliarstatia de sonorizare a Targului National Imobiliar – T.N.I. are un trafic de minim 25.000 persoane/editie – 4 zile;
  • public activ, dornic de distractie: statia de sonorizare Unirea Shopping Center.
Si enumerarea poate continua.
Mesajul tau va fi receptionat de un numar mai mic de ascultatori, dar vor fi doar aceia pe care îi cauti si vei plati doar pentru ei.

Pentru informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati.