Bassaka Media vă propune  o soluție ieftină și avantajoasă de promovare: radio-ul de nișă.

Dacă beneficiezi de un buget mare de publicitate, este mai ușor să obții rezultate. Însă când bugetul este mic și așteptările sunt mari, atunci apar probleme.

Televiziunea și presa scrisă sunt scumpe. În plus, dacă profilul clientului tău este mai special, repartizarea bugetului se complică. Căutarea unor canale media de nișă, poate fi o soluție foarte avantajoasă.

 Iată câteva recomandări:
  • țpublic care activează într-un domeniu specializat (stomatologie, utilaje de construcții, finanțe, turism, industrie, agricultură, publicitate, amenajări și design, etc): stația de sonorizare Romexpo – poate acoperi până la 50.000 de vizitatori/expoziție;
  • public interesat de domeniul imobiliarstația de sonorizare a Târgului Național Imobiliar – T.N.I. are un trafic de min. 25 000 de persoane/ediție – 4 zile;
  • public activ, dornic de distracție: stația de sonorizare Unirea Shopping Center.
Și enumerarea poate continua.
Mesajul tău va fi recepționat de un număr mai mic de ascultători, dar vor fi doar aceia pe care îi cauți și vei plăti doar pentru ei.

 

Pentru informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați.